KONTAKTA OSS

VANLIGA FRÅGOR

Vi har några fler produkter som vi kommer att lansera snart. Några av dem är helt nya och några är tidigare version av våra produkter, till exempel vanlig blackout gardin. Vi kommer förmodligen ha allt på lager och om du maila oss vi kommer förmodligen att kunna hjälpa dig.

Vanligtvis skickar vi order inom 24-48 timmar.

Mejla oss om du har några speciella krav.

Leveranstid. Vi brukar välja ekonomi frakt.
Sverige
Brev2 - 3 dagar
DHL2 - 3 dagar
Europa
Brev3 - 4 dagar
FedEx / DHL4 - 7 dagar
Worldwide
Brev3 - 4 dagar
FedEx4 - 7 dagar
Om du har bråttom kan vi boka expresstjänster för ~ 10 $ / € extra. Snälla du maila oss innan du lägger en beställning.
Du kommer se alla avgifter i kassan.
Gratis WORLDWIDE SHIPPING över 99 $, 99 €, 695kr.
Sverige
0 - 35 $ / €Brev 3 $ / €
35 - 99 $ / €DHL 6 $ / €
över 99 $ / €Fri frakt
Europa
0 - 35 $ / €Brev 5 $ / €
35 - 99 $ / €FedEx / DHL 10 $ / €
över 99 $ / €Fri frakt
Worldwide
0 - 35 $ / €Brev 10 $ / €
35 - 99 $ / €FedEx 15 $ / €
över 99 $ / €Fri frakt
Vänligen meddela oss om du har önskemål om något speciellt fraktsätt, leveransadress eller presentpapper. Vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa dig. Mejla oss.

Inga problem, dom som arbetar för FedEx och DHL är ibland fantastiska. Dom behöver ett lokalt telefonnummer för att komma i kontakt med dig. Det bästa är om du kan ha hamnkapten (eller liknande person) som kontaktperson.

Eftersom alla order för närvarande skickas från Europa. Leveransadresser utanför EU kan bli föremål för ytterligare importavgifter vid leverans.

USA

Alla beställningar över US $ 800 kommer att debiteras importskatt. Kontakta USA: s tull- och gränsskyddsavdelning för mer information.

Australien

Alla beställningar över AUS $ 1000 kommer att omfattas av importtullar. Kontakta avdelningen för inrikes frågor för mer information

Nya Zeeland

Alla beställningar över NZD $ 60 kommer att omfattas av importtullar. Du kan få en uppskattning från webbplatsen Nya Zeeland Customs Service.

Alla siffror kundavgifter kan variera beroende på landets regler och dess kontroll utan vattenlinjeutformningar.

Nekar att betala tull

Om du väljer att neka tullavgiften och paketet returneras till Waterline Design, kan frakt och fraktkostnad dras av från din återbetalning.

Vi rekommenderar att du kontaktar ditt lokala tullkontor för mer information.

Du skulle kommer få ett mail i samband md att vi skickar din beställning med ett spårningsnummer och fraktbolag. Besök FedEx eller DHL i ditt land för att spåra ordern. Observera att spårning kan ta runt 24-48 timmar för uppdatering efter avsändningen. För små produkter med mindre värde använder vi vanligt brev och standardkuvert, därför har de ingen spårningstjänst.

Om du inte är säker, snälla maila oss. Det finns olika spårning i vissa länder.

Inga problem, på Waterline Design arbetar vi för att säkerställa att processen är så enkel som möjligt.

Waterline Design Return Policy

  • Något som är fel? Inga problem. Låt oss veta och vi löser det.
  • Varan kan provas och öppnas men produkterna måste vara hela.
  • Du har 60 dagar från det datum du mottog dina artiklar för att göra en retur. Låt oss veta när du gör ditt köp om du behöver mer än 60 dagar. Vi vet att vissa båtar kan vara långt borta för att testa på.

Är du fortfarande inte säker på vår returpolicy? Kontakta oss med e-postadress.

Du har upp till 60 dagar att initiera din retur från det ögonblick som din Waterline Design-order har levererats. Följ dessa enkla steg för att återvända.

  • Skicka oss ett e-mail
  • Ange ditt beställningsnummer och adress (postnummer) eller mailadress.
  • Välj vilken / vilka produkter som du vill returnera.
  • Vi blir glada om du vill hjälpa oss genom att berätta varför du vill returnera objekten. Det är inte nödvändigt men mycket uppskattat.
  • Returkostnader - tyvärr måste du betala frakt för returen, men om du betalar med ett PayPal-konto hjälper de dig med returkostnaden upp till 30 € / 30 $. Kolla in mer på paypal.com.
  • Vi kommer också att ge dig den närmaste returadressen.

Fortfarande inte så säker på returen? Skicka oss ett meddelande!

Ja självklart inga problem. Skicka tillbaka den produkt du vill byta ut. Läs mer "Så här returnerar du produkter". Du betalar för returkostnad men vi betalar för leverans av de nya produkterna.

Om du har fått ett felaktigt produkt, vänligen maila oss omedelbart med följande information:

  • Ditt beställningsnummer
  • Vilken produkt som är skadad.
  • En beskrivning
  • Foto bevis (om möjligt)

Tveka inte, returnera inte eventuella skadade produkter innan du pratat med någon i vårt supportteam.

Om ditt paket har skadats vid leveransen, ta gärna ett foto och skicka det direkt till kundsupport!

Alla krav på produkter som levereras skadade måste göras inom 7 dagar efter leveransdatum.

När vi har mottagit ovanstående uppgifter kommer vi att arbeta snabbt och effektivt för att säkerställa att problemet åtgärdas omedelbart.

I det osannolika fallet har du fått fel objekt, tack maila oss omedelbart med följande information för att säkerställa att vi snabbt och effektivt kan lösa detta:

  • Ditt beställningsnummer
  • Namnet på objektet du inte fick
  • Namnet på objektet du fick på den platsen

När vi har fått ovanstående information kommer vårt kundsupportteam att få detta sorterat för dig ASAP!

Du kan bli ombedd att returnera felaktigt föremål tillbaka till oss genom vår returprocess.
Alla påståenden om order som ankommer utan rätt / saknade föremål måste göras inom 7-dagar efter leveransdatum.

Kreditkort:

Betala med kreditkort vid vår kassa. All kort och personlig information är krypterad, vilket innebär att ingen obehörig kan se den. Alla stora kort accepteras. Vi använder Stripe som betalnings gateway.

PayPal:

Ett säkert sätt att betala. Du kan logga in på ditt konto och betala eller använda sin kreditkortslösning.

faktura:

Välj fakturavärdet om du vill betala hemma i lugn och ro. info@waterlinedesign.se. Fakturan kommer att skickas från PayPal. Om du vill betala direkt till en bank, låt oss veta. Vi kan komma tillbaka och be om personnummer etc. 10 dagar betalningsvillkor.

Företag:

Vi accepterar beställningar från företag. Vi behöver fullständig företagsinformation inklusive moms / organisationsnummer.

Om du använde PayPal för betalning har de en utmärkt service. De betalar för returkostnader upp till 30 $ / €. Kolla in mer på paypal.com.

INFORMATION OM OSS

KONTAKTA OSS FÖR FRÅGOR

KONTAKTINFORMATION

Vi är här för att svara på dina frågor. Skicka oss ett mail eller ring oss. Vi älskar att höra från dig.

Kontakta oss Ikonadress

Waterline Design AB

Postgången 30
17145 Solna
Sverige

Kontakta oss Ikon telefon

Telefonnummer

+46 8 837 000
+1 347 474 0410
(Europeisk kontorstid)

Kontakta oss Icon Skype

skype

waterlinedesign